19 Mayıs 2011 Perşembe

yangınlardayım

ah yüreğimin yangını bitti,yüzümünki başladı.ahah çok apaçiyim lanet olsun.annemle gezdik bugün,alışveriş yaptık.stres attım baya.evde otursam bunalımlara girip salak salak ağlardım tanıyorum kendimi.ha bu yüzümün yanmasının nedeni kuaförde hayatımın ilklerinden birini gerçekleştirmiş olmam.aaah nasıldı nasıl anlatılmaz yaşanır o derece.neyse hafifledi allahtan.ya bu lacoste'un ayakkabıları niye bu kadar pahalı?babet beğendim,etiketine bi baktım 169 lira.dumurlara girdim haliyle.yuh ya harbiden yuh.çarpada var yeaa diye teselli ettim kendimi,her hafta gidiyomuş gibi.en son dilaralara gittiğimde beraber gitmiştik sanırım.öyle bir şeyler işte.ya benim aylar önce daha doğrusu geçen yaz aldığım formspring hesabım vardı.kapattım sanıyodum ama duruyormuş.rory bulmuştu ismini de ah ah.neyse işte kapatıcaktım ama dursun yeaa.
belki sorarsınız falan hani;
http://www.formspring.me/bhere

Hiç yorum yok: