15 Mayıs 2011 Pazar

e bundan sonrası?

günaydın.toplantı var bugün.sabah kızım,canım diye odama giren annem akşama ağzıma sıçıcak.çünkü kimya notumu görmüş olucak,çünkü ibne fransızcacı büşra çok konuşuyo dicek.erkek olsam derdim ki.neyse tamam.ama takmıyorum neden bilmiyorum takmıyorum.hani bi müddet sonra alışırsın ya sıkıntıya,üzüntüye.aynen öyleyim.çevremde olan biten beni etkilemiyormuş gibi.bir tek o umrumda olan,bir tek o.saçma biliyorum.aptallık hatta.seni sevmeyen birini düşünmek,aklına eskilerin gelmesi,her şarkıda hüzünlenmek.hüzünlenmekte değil kahrolmak.şimdi o kıza neler diyordur diye düşünmek.işte bu var ya zehir gibi.bitiriyo insanı.gözyaşlarından çıkıyo sanıyosun.zehir akıp gidiyo sanıyosun ama öyle olmuyo.eskiden arkadaşlarımdan falan duyuyodum.işte o çocuk şimdi şununla çıkıyomuş diye.içimden dayanılmaz heralde,ben dayanamam heralde derken yok ya unutur giderim diyodum.hani demiştim ya bi yazımda insan yaşadıkça öğreniyormuş.aklımda tek bir soru "ne olucak?".nereye kadar böyle devam edicek?eskiden hoşlandıklarımı falan düşünüyorum.ama işte aynı değil.diyorum ya hoşlandıklarım.sanırım ben bu sefer sadece hoşlanmadım.

Hiç yorum yok: