1 Mayıs 2011 Pazar

ihtiyaç gibi belki de, aman ne biliyim ya

bi melankolik hallerdeyim anlatamam.neyse son birkaç günümü anlatıyim bari.
cuma elif'in doğum günüydü ama bu başka elif dersaneden.natiliusdan kolye aldım,tam onun tarzı.cumartesi günü dersaneden sonra gezicektik.ama hanfendi beni ekti.neyse artık.üzüldü falan ama geçti yani,keşke haber verseydi.dersanede amma sıkıcıydı be dün bitmek bilmedi.o amele vardı.kimyacı "niye soru çözmüyosun" diyince "aşık oldum" dedi.diyorum ya amele yani.insanların duygularını düşünemeyen bi amele.ama şu an gerçekten umrumda değil.bitti onunla ilgili şeyler.dersane çıkışı mertle gökçe'yi gördüm.manyaklar.ama çok seviyorum ikisini de.yarım saat falan durdum heralde yanlarında,güzeldi.sonra da ev işte.annem temizlik işlerini bana bırakıp,gitti.iyi oldu ama.temizlik yapmak bir çeşit terapi benim için.akşamda teyzem geldi.oturduk falan,özlemişim.survivorla,tntdeki ödül töreni arasında gidip gelirken uyuyakalmışım.bu sabah da teyzemlerle beraber kahvaltıya,esparka gittik.iyiydi işte.şimdi evde sıkılmakla ve müzik dinlemekle meşgulüm.fark ettim ki vega'nın şarkılarıyla mutluyum ben,beni anlatıyo resmen.ya da ne biliyim işte.mine sağolsun vega sevgimi coşturdu.özellikle "iz bırakanlar unutulmaz" şarkısı.hayatımda çok etkilendiğim nadir şarkılardan.sevgilim varmış,baya kötü kavga etmişiz,evde ağlarken bunu dinliyomuş gibi hissediyorum.hoş,böyle bir şeyi hayatımda hiç yaşamadım.
yağmur dönerken kara,yine yol var falımda
ister özle,yok istersen hiç hatırlama

Hiç yorum yok: