12 Mayıs 2011 Perşembe

o değil de kız harbiden çok güzel

hani vardı ya sevdiği kız.baktım resimlerine de.harbiden çok güzel.uzun boylu sanırım yani diğer arkadaşlarının yanında uzun duruyodu fotoğrafta.gözleri ela.saçları uzun,kumral.kırmızı ruj çok yakışmış.bide baya zengin.dedim bu kız beni aşar.aslında onu da aşar.ama o ne yapar eder o kızı.ya da neyse.neyse ne.
bugün nöbetçiydim.test çözerim falan diyodum da nerdee.sürekli bir şeyler yaptım,hocaların peşinde koşturup durdum.son ders sınıfları gezip duyuru yapıyodum.10lardan bi sınıfa girdim,boşmuş dersleri.girdiğim an ayağa kalktılar.sonra beni görünce gülme krizine girdiler.bende,onlarda :) müdür bey ayakta durma cezası vermiş,beni de müdür sanmışlar falan filan.
onun dışında normaldi.
ha sahi dün eda ve mine geldi.makarna yaptık yedik,kahve yaptık içtik.mine biraz erken gitti.eda'yla alakasız kişilere saçmasapan mesajlar yollayıp eğlendik.öyle.
dün tanımadığım biri mesaj atmış.kimsin mesaj atmışsın diye.ama öyle bir şey yok yani ben mesaj atmadım.ne zaman atmışım dedim ama cevap gelmedi.sinir oldum.geçen haftada özel numaradan biri arayıp dinlemişti.dinleyememişti daha doğrusu çünkü konuşmamıştım.ben konuşmayınca telefonun tuşlarına basmaya başlamıştı eleman ama bende telefonu kapattım.bi daha aramadı.merak ediyorum kim bunlar ya da ikisi aynı kişi mi?aman bende bu konuda şans yoktur.yani öyle gizemli,heyecanlı şeyler yaşamam.gayet sıradandır hayatım.
bu ayın sonunda tiyatro gösterisi var okulun.bugün afiş hazırladılar.görünce o kadar özendim ki.lise hayatım boyunca ya da okul hayatım boyunca diyim hiçbir etkinliğe katılmadım.koro,tiyatro,resim,spor vs.ve çok pişmanım.artık geçti tabi seneye son sınıfım.ama diyorum keşke katılsaymışım.
çok fazla keşke diyorum ben çook.

Hiç yorum yok: