28 Mayıs 2011 Cumartesi

çok entel sanma ya okulun tiyatrosu işte






bi voleybol oynamış okulda.öf yani.bana gelen toplar hep manşetlikti.ve şu an iki kolumda da mor benekler var.böyle hastalıklıymışım gibi durmama sebep oluyor.sonra eve geldim.çok az vaktim vardı.duşa girdim,hazırlandım.dilara ve aylinle buluştum.sonra ezgi'de dahil oldu.beraber fizik dersine gittik.ders bi garipti yani.baya garipti aslında.bu senenin konularını bitirdik yani çok şükür.dersten sonra okulun tiyatrosuna gidicektik."naaş-ı muhteremler" benim için çok değerli arkadaşlarım oynuyordu.erkul,oğuzhan gibi.zaten çalıştıranların bilal hoca ve emel hoca olması bile tiyatroya gitmem için sebepti.aylinin babası aldı bizi dersten.gittik ekm'ye.baya kalabalıktı.tüm hocalar,öğretmenler falan.bide böyle ortamlarda öğretmenleri daha rahat görüyosun ya hani böyle eşlerini,çocuklarını falan da.özellikle ersin hocanın eşi çok tatlıydı.yani öyle bi adam için o kadın angelina jolie'ydi mübarek.ve ve ve burcu hocanın oğlu.nasıl tatlıydı anlatamam.tiyatroda hepimiz aynı sıradaydık aylin,müge,sezer,onur,uğurcan,mert,elif.kendi aramızda da baya eğlendik.çıkışta ramazan,müge,sezer,onur,uğurcan,elif ve ben adalardaki burgera gittik.erkeklerin yemek faslı bitince de arkabahçeye gittik.ama benim uykum geldi.çok kalamadım yanlarında babam da almaya geldi falan.elifle onur'un tavla sonucunu çok merak ediyorum açıkçası. :) ya bide giderken şemsiye tutalım mı hanfendiiii diye yırtınan 1-2 salak garson oldu.erkek değil mi işte.götler.ha ha ha saaahi biri vardı tanıyodum ama hiç görmemiştim kanlı,canlı.o beni tanımıyodur büyük bi ihtimal.burgerdan bi çıktık onunla karşılaştım ve göz göze geldik.bi an kaldım böyle.ama çok salakça lan.bunu da kimseye anlatmicam yazdım sadece buraya.serdar ortaç'ın elimle şarkısı fenaaa.
Elifim sen benim,canımsın.

Hiç yorum yok: