20 Mayıs 2011 Cuma

hissedemediğime üzgünüm açıkçası

dün gece deprem oldu lan!ya ben saçımı kurutuyodum bi baktım babam karşımda bana sesleniyor.kapattım "noluyo yeaa" diyodum ki annem çabuk gel,deprem oluyo dedi.montları giydirdi bize.oturduk öyle.aylin'in faceine bi baktım herkes depremle ilgili şeyler yazmış,twitterda da öyle.ergeniz yaa.öyle işte.
son aldığım ojemi sürdüm demin.kırmızı böyle pek tatlı.annemle kahve içtik.şimdi takılıyoruz karşılıklı.
formspringi msn haline getirmeyi başardım.soru falan sormuyorum adam gibi muhabbet ediyorum öyle.
blogtan arkadaşım vardı Ezgi.Hayat Güzeldir! blogunun sahibesi kendisi bilen bilir.onunla konuşma fırsatım oldu formspring sayesinde.ve çok mutlu oldum.tumblrdaki yazılarına baktım falan dedim ben bu kızı özlemişim.öyle işte.
havada soğuk ya püf.ders çalışasım da yok hiç.
deprem olsun istiyorum.bunu söylediğim için hep dışlandım ama istiyorum yani.
ekşını severim.

2 yorum:

yamesin dedi ki...

eksini severmsi:D
yerim seni ben xcv.xcv.

Ben tr'deyken hic deprem olmadi ya-.-
acaba nasil bisi:O

Neşe dedi ki...

Ben de böyle diyordum ama dün geceki gibi olacaksa cidden olmasın. Bursa'da çok hissedildi sanırım, zira benim yatak odamda çok hissedildi. Hatta ben binanın çökeceğini düşünmeye başlamıştım. Hatta o panikle anneme "Ölcez galiba anne ya, bak hala durmadı bu, ağlıcam şimdi ya, dursana lan." tarzı cümleler kurdum -ki normalde yapmam aslında:D