26 Mayıs 2011 Perşembe

acun beni miami'ye götürsene

göt fizy.1 saattir açmadı ya şarkı.sinir oldum.youtubela uğraşıyorum şimdi.gece'nin ben öldüm şarkısı çok güzel lan.model'in değmesin ellerimiz şarkısı da güzel ama ne biliyim biraz fazla ergen sanki.yani bana bile ergen geliyo.şimdi izliyorum da Jennifer Lopez'in klibini de bu kadın niye bu kadar taş? -.-
survivor'ın bu haftaki ödülü müthiiş.miami-chicago maçını önden izlicekler.bide üstüne ömerle görüşüceklermiş.gidip ben yarışiyim lan o derece.

3 yorum:

yamesin dedi ki...

:)

kim tutar seni tatlim:D :p

Neşe dedi ki...

fizy'e ben de uyuz oldum dün gece. gece ve modelin şarkıları hakkında da aynı görüşü paylaşmaktayız:) jennifer hakkında da:D

ayrıcaa mim sever misin bilmiyorum ama blogumda bir tane var senin için:)

bitter dedi ki...

@Rory dicek bişey bulamadım :D <3<3
@JG Severim severim çok severim yaşasın mim!:D