14 Mayıs 2011 Cumartesi

aptala malum olur derler ya o hesap

dün bakmıştım ya onun sevdiği kızın resimlerine falan.akşam arkadaşın hesabından girdim facebooka.başka bir kızla ilişkisi var yapmış.şoka girdim tabi.daha 1 hafta öncesine kadar dersanede öbür kızı anlatırken bu nerden çıktı?garip olan da kızla arkadaş olduktan 6 dk sonra o kızla ilişkisi var yapması.bende malum olmuş gibi gidip onun kestiği kızın fotoğraflarına bakmıştım falan.şu an çıktığı kızın ismi aylin'in facebookuna girdiğim zaman hep dikkatimi çekiyodu,tanıdık geliyodu.buna çıkıcakmış demek ki.benim hayatımda hep böyle zaten ilgimi çeken insanlar,olaylar,eşyalar gelip bir şekilde buluyor beni.neyse.az önce kızın fotoğraflarına baktım.şu an çıktığının.7.sınıfta dersanede aynı sınıftaydık ve kız tam anlamıyla erkek gibiydi.esmerdi baya,kalın kaşları vardı ve saçlarını hep toplardı.ve hala şaşkınım.o kestiği kızla bu kızın arasında dağlar kadar fark var.ve eğer o birinden ciddi ciddi hoşlanıyorsa faceini falan ekler.bende öyle olmuştu.kestiği kızda da.ama bunda eklemiş,6 dk sonra ilişkisi var.40küsür kişi beğenmiş hatta.erkeklerin birbirlerinden bir farkı yok.bunu bir kez daha anladım.yarın dersane var.görürüm onu büyük bi ihtimal.ama asıl o görsün beni.çıktığı kızı sevdiğine inanmıyorum.belki daha sonra sever.ama şimdi sevmiyor.garip bi şekilde hissediyorum bunu.göt.içimden onunla ilgili geçen en güzel kelime bu.göt.bakalım neler olucak.yarın sınav var allahtan ya.yoksa onun olduğu yerde derse girmek ohoo.

Hiç yorum yok: