9 Mayıs 2011 Pazartesi

öyle bi şeyler işte

annem yeter dedi.anlat artık ne seni bu kadar üzen dedi.anlattım.onu anlattım.anlattıkça susmak istiyorum.adını bile duymak heyecanlandırıyo beni.susuyorum artık.
hayat aynı devam ediyo.dün dersane sınavı vardı.12 oluyoruz ya artık ygs oluyoruz bol bol.ama ilk defa bu kadar iyiydi bi ygs.haftaya da lys varmış.kafam girsin sınavların alayına.
19 mayısta dersanenin pikniği var.ve onun doğum günü.söyledi,başta inanmadı kimse.pikniği oldum olası sevmem,onun doğum günü olması iyice soğutuyo beni.vay be.doğum günüyle ilgili ne çok muhabbet edip gülmüştük.dersanede iddiaya girdi biriyle.o kızı ayarlicam diye.kız feysinden silmiş,geri zorla ekletmiş falan.tamam neyse neyse sustum.
aylin nöbetçiydi,serdoşla oturduk.çok eğlendik tabiki.şerrolukta aştık kendimizi.edebiyatçı serdara bi yazıyı okumasını söylemiş.bende yanlış yeri gösterdim burdayız diye.serdar okurken hocanın yüz ifadesini unutamam heralde.çok iyiydi be.böyleyim ben ya.küçük erkek çocuğu demekte haklılar bana.sonrası normaldi.mert bana beni anlat yazımı yazmış.çok beğendim,çok mutlu oldum okuyunca.belki yazarım falan buraya.
çarşamba eda ve mine gelicek.sevinçliyim.mutluyum.yeaah diyorum.
uzun süredir renkli kalem almıyodum,serdoşla aldık okul çıkışı falan.öyle işte.

Hiç yorum yok: