28 Mayıs 2011 Cumartesi

hey oley mim!

JG mimlemiş beni.yorumlarını görünce sevindiğim insan,teşekkür ederim.umarım twitterın vardır :D sevdim ben seni ya.alsana çok sevdiğin kalplerden ♥

Mimin konusu ben küçükken...sanıyordum.
Ben küçükken televizyonda bir oyuncak reklamı falan gördüğümde televizyonun camını kırarsam eğer o oyuncağı alabileceğimi sanıyordum.
Ben küçükken dünyanın en lezzetli yiyeceğinin sosis olduğunu sanıyordum.belki de öyledir ha?
Ben küçükken gece odama biri gelicek sanıyordum hep,korkuyordum falan.
Ben küçükken daha doğrusu annem hamileyken doğacak kardeşimin sarışın,şişman,renkli gözlü olucağını sanıyordum.ki annemin,babamın ve benim esmer oluşumuza ayrıca ailede renkli gözlü bulunmayışına rağmen.
aklıma başka bir şey gelmedi yahu.

1 yorum:

Neşe dedi ki...

ahahah ben de seni severim, çok severim ♥
ben de küçükken bir kardeşim olacağını sanardım ama hiç olmadı maalesef:D
https://twitter.com/#!/sifirsantigrat
twitter'ım da bu ama çok boşluyorum kendisini bu aralar:)