10 Mart 2010 Çarşamba

Yünivörsiti

Ah ünivesite cigerime kor parçası gibi düştün son günlerde.Hayali çok cizel ama herşeyin bir bedeli olayı var bide.Ah uleen.
Dersanedeki kişilik bilmem ne testine %80 sayısalcı çıkmışım,komik.Tmyi çok yüksek bekliyodum çünkü.Yeteneklerime göre mesleklerde mimarlık,diş hekimliği,uzay müh. ve FİZİK bölümü çıkmış.Fiziği görünce kaldım zaten.Ben ve fizik okumak.Aslın yok seninde be testim.
Neyse işte.
Endüstri müh. düşünüyorum bu ara.Yöneticilik falan tarzım ya.:P Anadolu sağolsun 335 diyor,Boğaziçi 368,OGÜ 329 gibi gibi.Yüksek bence puanları.Ama diş hekimliği var bide.
Zaman ne göstericek gerçekten çok merak ediyorum.
Üniversiteyi geçtim de farklı bi şehirde sevdiğin arkadaşlarınla bir arada,aynı evde okumak çok dehşet bişey.Evin dekorasyonu var tabi birde.
Farklılık istiyorum bence bu ara.
Yeni doslar,yeni müzikler ve kitaplar.

AA!Asıl olayı unuttum ya.Spor Lisesi'ne yenildik ama çok üzülmedim ya.Zaten adamlar sahaya çıktıklarında belliydi.Kaslı,uzun.Neyse.O atmosferi yaşamak,katılmakta güzeldi canım. :P

ve Son olarak;
bak anne görüyo musun senin yüzünden kaçta girebiliyorum?
bir de bir de;
kendime bir sürü form bisküvilerden aldım.Zayıflicam ya ondandır.Kendimden çok umamıyorum ama. :)

Hiç yorum yok: