21 Mart 2010 Pazar

kokoş

Dün girdiğim posttan sonra pc başından kalktım,annem oturdu.DEĞİL!Annem gelene kadar bende onun için mynette okey sayfasında bi masaya oturdum.Puanları baya baya yüksek iki kişi vardı.Bende
selam genşler
nabıyonuz gece vaktıynan
yazdım.Aynen böyle yazdım.Annemle koptuk tabi.O iki kişide hemen çıktılar zaten masadan,sapık sandılar annemi.Ahaha.İntikam soğuk yenen bir yemektir anneciğim. :)
Sonra annem oturdu pc başına bende gittim okanımı izledim.Sonuna kadar değil ama.Hayko vardı,aşırı sevmiyorum ama geyik biri,komik.Kendi söylediği sözü unutması falan çok hoştu.Neyse efenim.Okan izlerken kokoş olmak istedim nedense.Açtım makyaj çantasını ojelerime baktım.Çok sık oje süren biri değilimdir,40 yılda 1 gibi bişey.Bordoyu seçtim tabiki en sevdiğim.Çok kokoş ama bi o kadar da tatlı oldu bence. :) Saçlarımı falanda topladım dersaneye gitmeden evvel.Kısaca bugün kokoşum ayol?!
Dersane çıkışı annem gelicekti,gezicektik güya.Sonra ben Edalarla Kahve Dünyası'na gitmek istedim.Vazgeçtim.Dersane çıkışı Elifle karşılaştık.Doğukan,Zeynep ve Nagihanla buluştuk.Onlarla Pino'ya gidicektim.Vazgeçtim.Evdeyim şimdi.Elmalı turtamı yedim,3OH!3 - Don't Trust Me dinliyorum ve annemin hazırlanmasını bekliyorum. :)
Baybayıııınn.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

ocelerinin fotosunu çekeydin ya =D

bitter dedi ki...

çektim hemde intense paketiyle ama arkadaşın telefonunda:)

Unknown dedi ki...

haha en kısa zamanda ekle merak ettim :))