26 Mart 2010 Cuma

eheh

Sanırım bugün blog yazmaya doyamicam.Ya bizim okulda bi kız var Dilan.Gerçekten var yani.Bu kıza geçen sene acayip sinir oluyodum bu sene aynı sınıfa düştüğümüzden o kadar değildi,nötrdüm.Ama o kadar garip bi kız ki.Bugün gidip 12lerle fotoğraf çektirmeler,artist artist insanları süzmeler.İstiyo ki insanlar oo Dilan hanım 12lerle fotoğraf çektiriyo,çok samimi desin."Tabi canııım."
Gözde bugün baya bi üzgündü.12lerden hoşlandığı bi çocuk var,gidicek falan diye işte.Kötü oldu,ağladı.Dayanamam asla birinin ağlamasına kötü hissettim kendimi,gittim konuştum.Sonra Dilan hanım anaç rolleriyle geldi.
Kızım sen az önce kızın sevdiği çocukla fotoğraf çektirdin be?!
Nedir bu ironi?Nedir bu?Ha?İnsanlar mı anlaşılması zor ben mi garibim bilmiyorum.Ama o kadar çok kişi var ki aşırı çıkarcı olan.
Dilan gibiler de bunların başı.
Neyse.
Yarın dersane var.Kızları ve İsmail hocayı çooook özledim. :)
Bu arada spor ayakkabı istiyoruum.
Öptüm cicişleeer.
:P

Hiç yorum yok: