5 Mart 2010 Cuma

Eyw Beyler

Maç vardı çarşamba günü.EMÇAL-EAL arasında.Ben Emçalli oluyorum.Çok aşırı güzel bi maçtı,kıran kıranaydı gerçekten.Sonu güzel oldu ama.80-75.Şimdi uzuncaa bi maçı anlatıyim. :P
Sabahın köründe bindik tramvaya Sezer,Elif,Emine,Selin ve ben.Nerde inicez nerden gidicez derken tramvayda takımdan Batuhan'ı gördüm.11lerde ve hiç muhabbetimiz yok.Çocukta bize bakıyo falan.Sonra indik işte tramvaydan.Salak Sezer ters taraftan çıkıyodu,Elif beni tuttu kolumdan Batuhan'ın peşinden gittik.Öylelikle bulduk spor salonunu. :D
Erken gitmişiz baya,az kişi vardı.Millet doluştu falan işte,başladı maç.
Deli gibi tezahürat yaptık.
Hala içimde birileri
"FORZA EMÇALLİYİZ,EMÇALLİYİZ,EMÇALLİ!" diye tepiniyor.
Spor Liseliler geldi,bizi desteklemeye,onlarda bağırdılar bizle.Bi ara kavga oldu,spor liseliler ve ealiler arasında.Bizim okuldan kimse katılmadı kavgaya,çünkü onların kavgası geçen seneye dayanıyor.Öğrendiğime göre Ealilerin Spor Lisesini yendikten sonra sevinme olaylarını biraz abartmalarından dolayı olmuş.Bizi ilgilendirmiyo tabiki.
Zıpladık,hopladık,bağırdık,çağırdık.Çok güzel bi maçtı.
Bugünde Akalle maçımız vardı,ben gidemedim.Devamsızlığım çok fazla oldu çünkü.Akalide yenmişiz.72-80.Çok sevindim haliyle.Ealilerde bize karşı Akali desteklemeye gelmişler ama biraz komik bi durum olmuş.Emçal ve Akal birlikte Ealye karşı tezahürat yapmışlar.Maçtan sonra Akal bizimkileri alkışlamış.Spor budur işte ya.Ayrıca Ealnin siz bizim için antreman gibisiniz,sizin zekanız yetmez gibi yorumlar yapması herkesi çok sinirlendirdi.Neyse.Herkes dediğiyle kalsın işte böyle.
Sırada Spor Lisesi var,inşallah yeneriz.Ama kaybetsekte çok önemli değil.Spor Lisesi bize çok kardeşçe davrandı.Maç için bizim sınıf izinli,yok yazılmicağım için seviniyorum doğrusu.

Bizi çok mutlu ettiniz takım.
Mert'in deyimiyle:
"Eyw Beyler ! "
:)

Hiç yorum yok: