19 Mart 2010 Cuma

kendimi kendimden çıkarsam 0 kalmaz be hacı

Feridun abimi dinliyorum.Bu adamı seviyorum ya.Gözlükleri,kuul tavrı falan.
Bugünde son sınavımızı olduk,şükür.Edebiyat sınavı vardı ve çok zordu.Eski Türkçe'yle verilmiş beyitleri çevirin falan diyodu!?Güvenirim bide edebiyatıma.Yaptık bişeyler işte.
11leri Ankara'ya götürdüler,üniversite geziceklermiş cicişler.Kalanlar vardı ama.
Öğle arası sınıfça kaçtık gibi bişey oldu.Herkes kaçtı.Diloş ve Oğulcanla Esparka gittik.D&Rda %20 indirim vardı ama benim yanımda para yoktu.Bakmam gerek en kısa zamanda.
Tmye geçmeli miyim?Kafam o kadar karışıkki.Geçtiğim veya geçmediğim için pişman olmak istemiyorum.
2-3 hafta kadar önce aldığım kitabıma başlayabilicem bu arada.Abdülhamit'in Kurtlarla Dansı.Moskof Cariye Hürrem'in yazarı yeni bir kitap çıkarmış.Merak ettim onuda.(Alkışlarla Lamia'ydı sanırım)Yazarın dilini beğenmiştim çünkü.
Ne kadar kitapçı varsa hepsini gezmek istiyorum,kahve içmek istiyorum.
İstiyorum da istiyorum.
Yazımı tamamlarken;
yok bişey ya neyse.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

TM seçme!


a.k.a Eda v.v

bitter dedi ki...

bakıcaz :/