17 Mart 2010 Çarşamba

Ah çikolata

Hızlı mı yoksa fazla mı yavaş şu hayat?Bilmiyorum yine,her zamanki gibi.
Dün babama çok salak bişey yüzünden küstüm,sinirlendim.Aslında onun karşı çıkması da çok salakçaydı.Neden bilmiyorum babama öyle kızdıktan sonra odamda hüngür hüngür ağladım.Konu babam ya da tartışmamız falan değildi.Nedendi onu da pek bilmiyorum.Herşey üstüste geldi sanırım.Çünkü içimden bir sürü düşünce aynı anda geçti.
Kötü bi tecrübe,haliyle.
Bugün Fransızca sınavında Serhanla aynı sınıftaydık,ne hoş dimi?
Görmek istemediğim insanlar çıkmasın böyle olur olmadık karşıma.
İstemiyorum,gerçekten.

Kumanda panelime giremiyorum bide.Allah belanı versin firefox.

Ah çikolata yarama merhem olsana,
Ah çikolata onu unuttursana.


Maragız'ın postlarına benzedi sanki. :)

4 yorum:

Mjs. dedi ki...

Maragız benim.
O benim lan.
Evet benim.
Oley benim.
O____O

bitter dedi ki...

tamam sakin maragızım.

Chilek dedi ki...

:))beğendim ne deyim başka?

bitter dedi ki...

çok teşekkür ederim bende o zaman :)