28 Mart 2010 Pazar

vanilla twilight

İnsanlar gergin olmasın.Ortamda çok salak bi hava oluyo çünkü.Kendimi kötü hissetmeme sebep oluyo.
Son günlerde en çok eğlendiğim yerin dersane olması çok şaşırtıcı.
Giyim tarzımı değiştirmek istiyorum ama öküz gibiyim.Giremiyorum hiçbişey içine.Artık Beril'e baktığımda iyi onun kadar öküz değilim demiyorum,gelecekteki halim diyorum.
Yıllar beni değiştirdi be hacı be.
Çıkıcaz az sonra annemle ve ben yine kendime göre bişey bulamadan dönücem.
Stres atmak için yogaya gidiyim,bi taraflarımı kırarım falan.Yoga sahiden stres attırıyo mu ki?Bana hep çok saçma gelmiştir,sevenlere saygım sonsuz tebi.
Dün gece Disco Kralı'nda Nil Burak'ın mesaj olayında verdiği cevap çok komik ve gereksizdi.Kendini son derece küçük düşürdü bence.
Konudan konuya atlıyorum be yurdum insanı.
Daldan dala.
Ya promasyonunu yedim diyorum sana!
Telefon istiyorum yeni,bide pantolon,sonra bide bol bol ruj.
Yazımı çok tikimsi kapatmiyim,yakışmadı bana.
Elif Kütahya'da yaa.Üff.
Baybayın.
Hava çok güzel,çıkın,gezin.
Unutalım gerginlikleri genşler.

Hiç yorum yok: