26 Mart 2010 Cuma

loglogblog

Geldim yine ben 1 haftalık aradan sonra.Bu hafta hızlı geçmedi mi sanki?Neyse.Şeker komasına girebilirim sanırım şokellalı ekmek + gazoz.Müthişti,pişman değilim.
Bugün okulda acayip eğlendik.Mert öldürdü zaten beni.Sinirleniyorum ona evet ama çok kızamıyorum,kardeşim gibi oldu artık.Ayrıca bugün ikimizde fakirliğin doruklarındaydık galiba.Hülya hocamız sağolsun.3lira fotokopi parası toplattı,Allahsız!!!
Bugün okul pek bir ehşındı.12lerin mezuniyet fotoğrafları falan çekildi.Elifle içimize öküz oturdu desem,ikimizi çok güzel anlatmış olurum.Bu 2 sene çarçabuk geçti,bi 2 sene daha böyle geçer.NAMANALLAHIM.Kızlar gerçektende çok güzel oldular.Yapılmış saçlar,makyajlar falan.Tuba gidicek yaa.Üzgünüm evet.Çünkü çok seviyorum Tuba'yı.YGSye kadar gelmicek okula,sonra son sınavlarını olucaklar ve bi dahada hiç gelmicek.İtü inşaat mühendisliğini kazanmasını en az onun kadar istiyorum.Umarım istedikleri yerleri kazanırlar.
Geçelim bunları ya.Bir Geyşanın Anılarını okuyorum ve müthiş bi kitap.Sezer bana cdsini de aldı sağolsun,kitap bitince izlerim demiştim ama galiba dayanamicam.
Bi Rihanna bi OwlCity dinliyorum.
Rude Boy ve Vanilla Twilight'ı özellikle. :)
Ayrıca Alper alsana doğrusu! :D

Oh if my voice could reach back through the past
I'd whisper in your ear
Oh darling I wish you were here


çoğoşmuş.

Hiç yorum yok: