6 Mart 2010 Cumartesi

:/

Yeni kararlar almak istiyorum,hayatımı değiştirmek istiyorum.O kadar monoton,sıkıcı bi hayatım var ki.Yeni dostlar,yeni kitaplar,yeni müzikler,yeni kararlar istiyorum artık.
Sıkıldım çünkü.
Böyle kendime daha fazla özen göstersem çok güzel olur.Çünkü çok fazla yıpratıyorum kendimi insanlar için.En yakınımda biliyorum onları ama bazen en uzak onlar olmuşlar.
Bi olay falan olduğundan değil aslında.2 seneye yaklaşan lise hayatımın ortalaması
biraz.
Lise hayatı hani çok mükemmeldi?Nerde?
Güzel tamam.Ama benim beklediğim eğlence yok.Aslında vardı geçen sene bu sene o kadar kayboldu ki.
Büyüdük çünkü.Dertlerimiz de derslerimiz de büyüdü.
Biraz da entel olmak istiyorum sanırım.Mine'yle entel olucaz diye dalga geçiyoduk sürekli ama reele geçirememiştik bu isteğimizi.Geçirmek için uğraşıcam,gerçekten.
Bir de elimden yavaş yavaş kayan hayallerimi daha sıkı tutabilsem keşke yetse gücüm.
Korkuyorum.
Gelecekten.
Sıkıldım yine.
Ergenlik midir nedir bitsin artık,sıkılmak istemiyorum ama sıkılıyorum.
Kendimi tıp okuyan,Elifiyle Diloşuyla aynı evde kalan entel biri gibi hayal ediyorum da o kadar güzel ki.
Sonra sıkıntılarım,heyecanlarım,tasalarım çarpıyo bi anda yüzüme.
Bu sefer bırakmamak için uğraşıcam hayallerimi,bu sefer gitmesinler.

1 yorum:

kirazzade dedi ki...

Lise hayatının güzelliği lise bittikten sonra anlaşılıyor. Ah keşke geri dönebilsem o yıllara...