21 Mart 2010 Pazar

Benim karnım aç ama!

Annemle dışarı çıkabildik,1 sa kadar bekledim ama.Dolaştık biraz sonra ben acıktım her zamanki gibi.Nerde yicez falan diye düşünürken Urfalı 7 Kardeşleri gördüm.Buranın meşhur kebapçılarından biri. : ) Girdik işte söyledik iskenderlerimizi.(Çok güzel ağız sulandırırım aslında.)Ama hiç güzel değildi ya.Eti küçücük küçücük doğramışlar falan.Annemde haklı olarak hesabı öderken söyledi.Adam baya bi şaşırdı.İyi oldu.İyi ki söyledin be anne,yürü be anne!
Ordanda klasik mekanımız Esparka yol aldık.Baya kalabalıktı,insanlar nerdeyse kuyruk olmuşlardı içeri girebilmek için.D&R'dan bayadır istediğim kitabı aldım sonunda.Bir Geyşanın Anıları.Şu an okuduğum bitsin,ona başlicam.
Öyle işte.
Ayaklarımıza kara sular inesiye kadar dolaştık.Tıklım tıklımdı her yer.
Evdeyim yine.
Yitirdik bi günü daha böyle.
Annemin yapıcağı kahveyi sabırsızlıkla beklerken Yeş'in attığı Gripinin 5 şarkısını dinliyorum.İyi baya.
Mutlu olun be hacı hayırnısıynan.: )

Hiç yorum yok: