4 Haziran 2010 Cuma

peeh

Sınavlar vardı bu hafta.Geçmez diyodum ama geçti gitti işte.6 tane kaldı.Kapansın artık şu okul.Hatta tamamen bitsin.Okulumu sevmiyorum evet.Notlarımı bi parça daha düzeltmem çok iyi oldu.Devamı gelir inşallah.
Sınavlardan sonra bissürü kişiyle ayarladık buluşma.Güzel olucak yea.
Aman öyle işte.Yazasım çok gelmedi.Az önce kişi listesine bakıyodum.Serhan silmiş beni.Sevmiyodum ama çok koydu böyle yapması.1 senedir konuşmuyoduk zaten.Ben silmeye cesaret edemiyodum onun silmesi iyi oldu o yüzden.Bu arada ödeşmiş gibi olduk ben geçen sene onu feysten silmiştim o da beni msnden.Artık hayatımda kırıntısının bile bulunmaması güzel bişey haliyle.
Neyse.Az öncede Mertle konuşuyoduk.Mert'i çok seviyorum ama bazen çok kırıcı olabiliyo.O bana ağzına gelen herşeyi söylerken benim en ufak birşey demem suç oluyo.Bişeyde demicem zaten artık,umursamicam.
Diloş okulun son haftası okula gitmiceğimiz için bize kahvaltıya gelin dedi.Çok samimiyiz ama bu evlerine ilk gidişimiz olucak.Umarım bi aksilik çıkmaz,istiyorum çünkü gitmek!
Neyse gidip yemek yemek istiyorum ben bide.

Hiç yorum yok: