10 Haziran 2010 Perşembe

Resistance

Başlığı böyle yazasım geldi,uzun zamandır dinlemiyodum Muse'un bu şarkısını.Gitmedim bugün okula blog.Dün sonunda bitti sınavlarım.Rahat mıyım bilmiyorum,sınavlar bitti diye insanlar halay çekerken ben son derece normaldim.Bilmiyorum ya bilmiyorum işte.Hayatımda geçirmemem gereken bi 3 ay geçirdim sanırım.Dönem başından beri herşeyi taktım,herşeye kızdım,herşeye ağladım.Sanki öyle oluncada herşey düzeldi.Aksine sanırım daha da kötü oldu.En önemlisi de kendime olan inancımı,umutlarımı kaybettim.Mutluluklar anlık oldu hep benim için.O an oldu ve bitti.Sonra herşey eskisi gibi tersine döndü.Ben hiç böyle biri değildim ya.Son derece neşeli,eğlenceli biriydim.Hala da öyleyim.Ama diyorum ya anlık artık herşey.Şu son 2-3 haftadır toparlamaya başladım sanki kendimi.Arkadaşlarımla aramı düzelttim,derslerimi az biraz toparladım falan.Umutlarımı yazın gerçekleştirebilirim umarım.Çünkü daha yaşanacak güzel günler,paylaşıcak güzel şeylerim olucak.Kimseyi takmadan,bıkmadan,usanmadan.Şu an iyi miyim?Evet,gayet.Bu böyle de devam edicek.
Dün okul çıkışı Uğurcan,Elif ve ben Espark'a gittik.Bana telefon baktık falan.Samsung Corby almayı düşünmüştüm,vazgeçtim.Dokunmatik istemiyorum galiba.Belli olmaz ama. :P Kafama en çok yatan Nokia X3 oldu,X6 dehşet bişey ama 900küsür liracık.O kadar veremem.X3te böyle bişey.Sevdim ben.3.2 megapiksel falan işte.Ama büyük bi ihtimal alamicam.Çok hazırlamıştım kendimi almak için ama alamıyorum.Neyse alınır belki bi gün.Saat 11:10dan beride avealıyım.Numarımı taşıdım yine.Fakat telefon yok maalesef. :) Olmadı yeni bi şarj aletiyle eski telefonumu kullanmaya devam edicem.Şu an için en pratik çözüm bu çünkü.
Bakıcaz bakalım.Yarın Eal'nin bahar şenliği var gider miyim bilmiyorum.Gitsem eğleniriz aslında Eda'yla,Mine'yle ama üşeniyorum. :) Bu hafta sonu 2 farklı arkadaş grubuyla buluşma ayarlanıcak daha ohooo. :) Güzel olucak güzel.Haftaya pazarteside Diloş'a kahvaltıya gidiyoruz.Böyle be blog.Duş alıp,temizlik yapmam lazım.Yarın okula gidicem bide yaaa.-_-"
Öptüüm!

Hiç yorum yok: