16 Haziran 2010 Çarşamba

Diloşta kahvaltı

Gittik sonunda be!Süper bi gündü.Kısaca anlatıcak olursam;
Öncelikle bizi çok güzel bi kahvaltı sofrası karşıladı.Diloş herşeyi kendi hazırlamış.Sofrada hiçbir eksik yoktu.Kızarttığı biber,yaptığı börek ve tabikide simit muhteşemdi.Özellikle biberden baya yedik.3-4 bardak çay içtik heralde üçümüzde,anca doyduk. :) Sonra Soyhan geldi,gitmemiş bizim için okula.(Soyhan Diloş'un kardeşi 11 yaşında)Kıyafetlerini falan seçmiş özenle bizim için.Çok tatlıydı yavrum.*-*

Fotodaki oluyor. *-* Oturdu o da bizle baya.Sonra Diloşların evinin önündeki pazara aktık.Pazarda mükemmel şeyler vardı.Elifle ağzımız açık kaldı. :)
Kendime 10 liraya Burberry parfüm,çarşıda 5 lira olan ama pazarda 3,5 lira olan cüzdan ve 1 liraya kelebek küpe aldım.Taç Elif'in bana hediyesi oldu,bende bozuk çıkmayınca. :) Çok sevdim ben aldıklarımı.Diloş tatilde giymek için bluz aldı,o da çok güzeldi.




Sonra eve geldik.Aysel teyzenin tatlısından yedik,kahve içtik.Diloş fal baktı bize.Ayrıca bileklik almış bize Aysel teyze,turkuaz taşlı olanlardan.
Bu da Diloş'un hemstırı Bal.Ben sevemedim tabiki. :)
Naptık ki başka?Sohbet ettik,Evim dergilerini kurcaladık.Allahım ne muhteşem evler var öyle ya.Gözüm kaldı resmen.
Çok güzel bi gündü.İyi ki gitmişiz.İyi ki Elif'i de,Dilara'yı da,Soyhan'ı da tanımışım.Tekrarlanması dileklerimle efenim.Çok kısa anlattım dimi?Di.

2 yorum:

nimueh. dedi ki...

Öncelikle çok güzel bi gün geçirmişsin sevindim (:
Soyhan çok tatlı bi çocuk, özellikle gözlerine öldüm bittim yau *-*
Kelebekli küpelerini de çok beğendim, taç da çok ciks efenim u.u

Son olaraktan mutluyum, mutlusun, mutlu <3

bitter dedi ki...

Gözleri süper ya masmavi. *-* Kelebekli küpeden keşke sanada alsaydım ama tek kalmıştı ve son bozuklumu vermiştim.Başka sefere.(: Sen bide parfümü gör yavrum.:D
Mutluyuzz.<3