13 Haziran 2010 Pazar

Babamla güzel bir pazar..(:

Bugün güyaa Eda,Mine,Alanay ve ben buluşucaktık.Alanayların misafiri gelmiş,Mine'ninde boğazları kötüymüş.Bizde Eda'yla buluşmaya üşenince kaldı haliyle. :) Kardeşimin ingilizce kursunda gösterisi varmış,annemle babam oraya gitmişlerdi.1 saat sonra babam geldi eve.Annem ve kardeşim kardeşimin bir arkadaşına oturmaya gitmişler.Bizde babamla çıktık dışarıya.Babam gel Kahve Dünyası'na gidelim diyince çok şaşırdım,hiç beklemezdim. :) Çok güzel oldu ama gittik baya oturduk falan.Hep merak ediyodum filtre kahveyi,içtim sonunda.Güzeldi ama damla sakızı aromalıya değişmem.(Çıkarken kaptım zaten ondanda.:))
Babama fal bakmaya çalıştım ama beceremedim.Sana 3 vakte kadar yol gözüküyo demekten öteye gitmedi. :) 2 gündür gidiyorum üst üste Kahve Dünyası'na.Çok sık giden biri değilimdir normalde.Ordan da birşeyler yemeye gittik.Daha sonrada markete.Kendime gül suyu,aseton ve şeftali çayı aldım.Gül suyunu seviyorum ya.Yüzüme pamukla sürüyorum.Böyle bakım işlerinden anlamam ama yüzümü Dove'un sabunuyla yıkadıktan sonra gül suyuyla silmek iyi geliyo.1 yıl içinde sivilcelerim baya bi azaldı.
Bu arada yarın amcamın yanına gidicem.Eczacı kendisi.Evde çok sıkılıyorum yanında çalışabilir miyim falan dicem.Bakalım ne kadar maaş vericek? :P Yarını iple çekiyorum. :) Birazdan Survivor var.Dün Görmediklerinizde Hakan'ı gösterirken Depeche Mode - Enjoy the Silence çalındı.Çok severim o şarkıyı,çok hoşuma gitti.Bu haftaki bölümde süper olucak. :)

4 yorum:

.:: özge ::. dedi ki...

kahvedünyası'nın o çikolata kaplı lokumuyla,boncuk boncuk içinde kahve çekirdeği olan şekerleri güzel , yalnız sıcak çikolatası -pes zaten- kötümtrak.
birde ne güzel benim gibi değişik çaylardan hoşlanan birilerini görmek :) ben bir ara evde böğürtlen çayı rüzgarları estirirdim :) yaz geldi şimdi yine başlayacağım .Çok uzun yorum yazmışım dimi :)

bitter dedi ki...

Uzun daha güzel olmuş bence :)
Lokumundan yemedim ama o şekerleri bilmem mi :) bitki çayı merakı bende bu sene başlayan bişey.seviyorum yeeaa :D

nimueh. dedi ki...

vay babayla "hayal kahvesi" keyfi demek :D ben de patladım sıkıntıdan ama neyse artık (:
"Gül suyunu seviyorum ya.Yüzüme pamukla sürüyorum" bu cümlene feci gülesim geldi ya pamukla sürüyorum diyince sanki ne biliyim başka birşeyle yapılabilirmiş gibi. üf neyse ne :D
senisiviyorum,xoxo.

bitter dedi ki...

hayal kahvesi diye yanlışlıkla yazmıştım ki :D Allah sületti kızım :D Bu arada o konuda malsın senide görcez :D "widget şablonlarını genişlet nerde yazıyo?wigdet ne demek?" bende buna çok güldüm :D:D