27 Haziran 2010 Pazar

wish

Aybüke'yle buluştuk bugün.Çok çok özlemişim onu.1 sene falan oluyodu heralde görüşmeyeli.Kahve Dünyası'na gittik.Baya oturduk heralde o anlattı,ben anlattım.Konuşucak çok şey varmış gerçekten.Sonra artık benim için klasikleşen adalardaki burger kinge gittik.Çok feci yağmur yağmaya başladı.2 saat falan orda oturduk heralde.Çıktığımızda buz gibiydi.Boğazım yine acımaya başladı.Grip kaçınılmaz.Yolda Elifle karşılaştık.2 haftadır görüşemedik hiç.Onun işleri vardı ben hastaydım falan.Özlemişim.Salı onlardayız zaten.
Neyse çok güzel bi gündü benim için.Umarım Aybüke doğum günümde de burda olur.
Böyle işte.Bu arada rodiden çakma wayfarer alıcam.:D
Hadi gittim.Gevezeliğim üstümde değil bugün.
-Başlık yine bi şarkıdan alıntı.Linkin Park - Wish.Özledim sanırım.-

Hiç yorum yok: