24 Haziran 2010 Perşembe

Bitiyo be!


Sonunda biticek aşk-ı memnu.Sonunu çok merak ettiğim söylenemez çünkü belli.Setten fotoğraflar falan da koymuşlar.Bu fotoğraf çok hoşuma gitti.Ezel falan hikaye bu seneye damgasını vuran dizi kesinlikle aşk-ı memnuydu bence.Bitmeseydi diyo muyum?Evet.Ama uzayıncada saçmalıyo senaristler sağolsun.Böyle iyi o zaman.Az önce tivitırda Bihter Ziyagil'in,Behlül Haznedar'ın ve daha fazlasının hesaplarını gördüm.O kadar çok güldüm ki tivitlerine.Direk RT yaptım zaten. :D Bol küfürlü,inci sözlük çakması gibi.
Neyse geçelim bunu.Dün Edalar gittikten sonra boğazlarım ağrımaya başlamıştı.Sabah kalktığımda feci derece hastaydım haliyle.Sadece ayağım acırken şimdi boğazlarım ve başım çıktı.İlaç falan içtim ama bişeyler yapmaya takatim yok.Ya pcdeyim ya da uyuyorum.Güya bugün biyoloji çalışıcaktım.Belki bakarım biraz.Bol bol sıcak şeyler içiyorum.Sıcak limonata,çay,süt.Ne varsa.Yaz günü çok sıcak şeyler içmek ve evde polarla gezinmek fazla sinir bozucu.Havanın kapalı oluşu psikolojimi alt üst etmişti.Açtı sonunda.Hastalıktan mıdır nedir yavaş şarkılar dinliyorum sürekli. :) Coldplay,incubus,owl city falan.İçim geçti resmen ya.Gidiyorum ben şeftali çayım bekler beni.

2 yorum:

bo☂ dedi ki...

naptın sen !
of !
blog başlığı fotoğrafın delirtti beni.
lanet olsun.

bitter dedi ki...

ahaha :D teşekkür ederim :D