12 Haziran 2010 Cumartesi

Alejandro

Blooog!Ben geldim yine.Yazımdan sonra haliyle çıktım evden.Buluştuk falan işte.Elif tutturdu lunaparka gidelim diye.Dilara'yla biraz burun kıvırsakta,gittik.Hayatında bindiği en korkunç şey elma kurdu olan biri için dönme dolap başta korkunç geldi.Ben korkudan bağırıken Elif gülme krizlerine girdi.Sonraki turlarda alıştım tabi.Elif durur mu?Kızda deli cesareti var resmen.Tutturdu gondola binelim diye.Diloş,Elif ve Oğulcan üçü bindi.Elif en uca oturdu ama o bile yetmedi.Oğulcanla Diloş feci korktular.Daha sonra Oğulcan,Diloş ve Oğuzhan crazy dance a bindi.Ben binmedim tabiki. :) Lunaparktan sonra Kahve Dünyası'na gidip Buzlu Mocha içtik.Orda çektiğim fotoğrafları çok sevdim ben.Buyruoon;

Diloş ve Oğulcan










Diloş
Buzlu Mocham






 
Bu da benim öküzlüğüm oluyor. :)








Ordan da Espark'a gittik,baya bi oturduktan sonra bişeyler yedik.Babetlerimi ayağımı çok vurdu,kanadı falan çok sinir oldum.Bana yarabandı falan bakmaya gittiler ama en ucuzu 4tl olunca içim elvermedi.Ama dönüşte tramvaya binmemiz çok iyi oldu benim için.Zaten yağmurda vardı.Yağmuru severim ama zor geldi. :) Tramvaydan eve o ayaklarla zor yürüdüm.Bi daha hayatta giymem o babetleri. :) Evdeyim şimdi rahatım,iyiyim. :) Her ne kadar terlik giyemesemde.
Eda yeni bloguna şablon beğeniyor şu an.Bende yardımcı olmaya çalışıyorum.Eda'nın ve Mine'nin blogları.
İyi pazarlar!

Hiç yorum yok: