29 Mayıs 2010 Cumartesi

Kime ne?

Bugün okula canım pek bitkin,sıkkın,bıkkın gittim ama sonra pek bi mutlulandım yahu.Arkadaşlarım sayesinde oldu tabi bu.
Okulda dün şenlikten artan yiyecekleri falan yedik.Bizim sınıftan hep kurabiye falan kalmış. :( Ama Dlerde kısır mı dersin çiküfte mi dersin alayı vardı.Yumuldum zaten direk çiküfteye.Müjgancığımın annesi yapmış,sağolsun varolsun.Bu arada bahar şenliğimiz çok güzeldi.Stanta tanıdık tanımadık herkesi tutup kolundan çektim heralde. :) Serhanla bi arkadaşı stantları geziyolardı.Bizim stantın yanında Eliflerinki vardı.Onlarınkine baktı falan sonra ben onu görünce arkamı döndüm.Bizim stanta sadece arkadaşı geldi baktı,gelmemiştir beni görünce.GERİZEKALI.Umrumda da değil cidden.Neyse.Bizim okuldan bi grupla,Pandomim diye bi grup çıktı.Bizim okuldakinden daha çok beğendim ben pandomimi.Atalay bateristi pandomimin,eskiden bizim sınıftaydı,onunda biraz etkisi oldu sanırım.
Pandomim işte.Bu fotoğrafı acayip beğendim ya çocuğun zıplayışı falan süper olmuş.Komik bi olayda onlar önde söylüyolar biz arkadayız falan. :)
Ayrıca 10 Fen B olaraktan penaltı yarışlarında 1.olduk. (h) Ödülümüz falan yok ama neyse işte.Halat çekme yarışları da baya eğlenceliydi.Dlerden 3 kız 5 erkeğin karşılarındaki 8 erkeği yenmeleri baya komikti.
Böyle işte.
Bugün öküz gibi yedim.
Haftaya sınavlar var ve ben dersanenin pikniğine gidemicem.
Haha.
Süper dimi?

Hiç yorum yok: