3 Mayıs 2010 Pazartesi

Döndüm koptum geldim

İyi etmiş miyim?
Seni ve takip ettiğim blogları accayip özledim.Dayanamadım geldim.
Ne kadar oldu bilmiyorum fakat baya birşeyler yaşadım sanırım.
Öncelikli olaraktan ifenim sınavlarımız bize çok güzel bir şekilde girdi.Bu kadar zor olucağını hiç tahmin etmemiştik.Hayatımda notlarım yüzünden hiç bu kadar üzülmemiştim.O da oldu be hacı,onuda yaşadık.Neyse.
Sezerle küs gibi bişeyiz blogcum.Zaten sevmiyodum onu zorunlu olduğumuz için beraber oturuyoduk.Bilmiş insanlardan nefret ederim o da tam öyle bi kızdı.Olmadı,üzülmedim de açıkçası.Şimdi Müge ve Gözde'yle birbirlerine ay ne kadar taşsın diyip dursunlar.
Bu muhabbetlerden de nefret ediyorum,okulda o kadar çok yapıyolar ki bıkkınlık geldi.
Son zamanlarda sadece dersanede eğlenebilmem üzücü.
Okul fazla sıkıcı ve hep aynı şeyler.Sınıflarımız bu sene karma olduğu için çok sinir bi sınıfa düştüm.Allah'tan Alper,Mert,Sabri ve Ebruşkaların takımı var.Yoksa çok sıkılırdım.Umarım Diloş seneye bizim sınıfa geçebilir.
Böyle işte başka neler oldu ki?Unuttum bak.
Her hafta sonu Fıskiyelim yani Eda,Mine falan geziyoruz.Dün acayip saçmaladık ya.
Dersane sınavından sonra Mel'i bekledik,o geldikten sonra bi dönercide yedoy diye bişey yedik.Yedoy dediğide tavuk dürüm aslında.İlla bi artistlik olucak ya. :D
Ordan Doktorlara falan aktık.Mekten milkshake içtik.Sonrada klasik mekan olan Esparka.Üst katta oturduk falan.Eda'yla bissürü apaçi gördük.Tam apaçilerdi he.Sonra tam çaprazımıza bi çift oturdu.Kız ağlıyo gibi falan çocukta konuşuyo habire.Alyanslarıda vardı,büyüktüler yani biraz.Ben Mel'in yanına geçtim.Onları seslendirmeye başladık.Süperdi ya acayip eğlendim.Sonra çocuk bi yerden geldi kızı omuzlarından tutup sarıldı falan.Ben arhadan sarılma dedim sesim kıro mod tabi.Çocuk duydu ve bana çok ters baktı.Sonra da kalkıp gittiler.
Amaaaaaaaaaaaaan be hacı be.
Bu ne ya?
Yiter ya!
Hem Türk Malı hemde Chuck var ya.Bu bana yapılır mı? :(
Yarında Melekler Korusun.Bak Kavak Yelleri'ne dönmesin.İzlemem olluuum!!!
Yitmez mi buğadar?
Yiter ya. :)

Hiç yorum yok: