10 Mayıs 2010 Pazartesi

53.

izleyicimde hoşgelmiş blogumaa.Pek mutlu oldum görünce.Neyse ifenim.
Duş+papatya çayı+blog.Süper 3lü bence.Huzur veriyo insana.Bugün deli gibi yiyecek aldım.Hepsi formun bisküvileri falan filan.Okula götürücem.Bissürü de bitki çayı aldım.Liptonda kampanya var,bardak hediyeli.Çok sevdim bardağı. *-* Benim artık o vermem kimseye.
Uzun zamandır fazla melankoli takılmıyorum sanki ya da takılıyo muyum?Yoksa benle çok bütünleştiğinden farkedemiyo muyum acaba? :P
Tıp fakültelerinin puanlarına baktım.Sonra kontenjanlarını topladım.6508 mi ne çıktı.O kadar moralim bozuldu ki.Mine gibi "nalet ossun ya" demeye falan başladım.Hayal hayal hayal!!!
Karnım acıyo bu arada.Mekik çekmeye tekrar başladım çünkü. :/ Zayıflicaz ya.O da hayal.Alayı hayal.Yiter ya.
Bugün öğle arası maç vardı yine.Xle baya yakın yerlerde oturuyoduk.Sonra bu maç arasında kalktı gitti ben bakmadım hiç.2.yarıda bana sürekli top geliyodu.Bende Mertlerin yanına gittim.Köşede bankta oturuyoduk.Sonra ben camdan maçı izleyenlere bakıyodum.Bi baktım X orda,döndü bana sırıttı.Ama gülümser gibi değil dalga geçer gibiydi.Allah'ın embesili.Sevmiyorum onu ama nedense böyle sinir etmek falan istiyorum.Beni hep arkadaşlarımla görsün istiyorum.Beni üzgün değil gülerken görsün istiyorum.Beni güzel görsün falan umrumda değil o tarz şeyler,onları çoktan geçtim.İntikam gibi bişey içimdeki his.Neyin intikamıysa?Bu sefer şunu biliyorum ki onu sevmiyorum.O yüzden de bu kadar rahatım ya zaten.
Bu akşam Anadolu Üniversitesi'nde Manga konseri vardı.Ferman hasta mıymış neymiş.Onun yerine Şebnem Ferah gelicekti.Nasıl geçti ya da geçiyo acaba?Yarın öğreniriz.Cuma günü Teoman konseri var.Belki Edaların sınıfıyla gidebilirim kesin değil o da.Sanatçı önemli değil,kafa dağıtmak istiyorum.Gidebilirim umarım.
Uyku etkisini gösteriyo mu yavaş yavaş ne?
Az mekik çekip,uyumalı. :)
İyi geceler!
Seviyorum sizi!

Hiç yorum yok: