4 Mayıs 2010 Salı

9-1

Bu sayıların anlamı var.Çünkü bugün maçta 9-C'ye yani çömlere çarptık.Süperdi ya.Çok eğlendik.Sınıfımızın apaçisi Bekir'e "Apaçi Bekir" diye tezahürat yaptık.Kalecimiz Yılmaz abi kaleden kaleye gol attı.Mert ben ve Elif için gol attı.Güzel bi maçtı yani.Sırada 9-A var.Kehkeh.
Onun dışında biraz başım ağrıyo.Yemek yiyip,duş almalıyım.Sonra da Melekler Korusun akaaar.
Sedimle konuştum,mutluyum çokça.Seviyorum onu ya.<3
Bir de aveaya geçmem gerek ya.Türkselde kimse yok.Cem Ceminay bugün bi tivitinde GSM numaramı başka operatöre taşırken düşürdüm yazmış,baya güldüm.
Sonra bayadır konuşmadığım kuzenim Berkanla konuştuk.O da sağolsun baya güldürdü beni.
Az önce feyste birkaç duvar yazışması gördüm ve şok oldum.Erkul benim baya samimi bi arkadaşım Hale'yi seviyodu.Kız istemedi falan.Şimdi msne gelsene bilmem ne yazıları.Erkul'un iletisinde de "Unutmak?" yazıyo.Kız kesin umut vericek.
Nalet olsun ya.
Bu lisenin var ya iğrenç tarafları var.Mesela insanlar umarsızca başkalarının kalplerini kırabiliyolar.Çok kötü.Üzüntülü kişiler görmek istemiyorum ya.Yiter valla yiter.
Neyse.
Bugün 12TMler okulumuza veda ettiler.İngilizce dersinde Fondoten'in elini falan öptüler.Yol parası istediler.Çıkarken hocaya "Nice to meet you" ve "I love you" dediler.İçim bi hoş oldu.Çünkü okulun en komik tipleridir onlar,okul sessizleşti sanki.
Bitsin bu lise.
Beklediğim şeylerin hiçbirini getirmedi,beklemediklerimi getirdi sadece.

Hiç yorum yok: