19 Mayıs 2010 Çarşamba

whataya want from me

Dönüp dolaşıp geldim sana blogcuum.Neler oldu bir bilsen.14 mayısta yani geçen cuma Teoman konseri vardı.Edalarla gittim.Çok güzeldi,Teo pek tatlıydı.Uzun saçlarıyla,kıyafetiyle falan.Dönüş biraz kötü oldu.Eda'nın arkadaşı Hilal servis ayarlamış,onunla dönücektik.Ama adam sağolsun epey bi gecikti.Eve geldiğimde saat 1di sanırım.Benim suçum yok ama servisçi geç geldi.Ben naptım?Geldiğimde babam caddenin başında beni karşıladı,annem camdan bakıyo falan.Azarladılar tabi.Sanki ben sürdüm arabayı ya da ben dedim nolur geç gidelim diye.Eda'ya falan da sordum.Milletin ailesi "raat" sanırım biraz.Neyse.Haliyle ben birazcık trip attım.Annem sağolsun bu sabaha kadar epeeey bi trip attı bana.Geçti gitti böyle.Gittiğim için pişman değilim ama.Teocuğum çok güzel söyledi,çoban yıldızını söylerken ağlicaktım nerdeyse.
Bugün Elif,Mert,Alper falan Kapadokya'ya gittiler,benim gitmek istemediğim geziye.Umarım eğleniyolardır.Elif'e mesaj atarım belki.Halil yani kardeşimde kampa gitti.Buranın köyü mü merası mı ne bilmiyorum artık.Annem gidicek birazdan,ateş mi ne yakıcaklarmış akşama.Akşamda babam gidicekmiş.Evde yalnızım yani eppeycee.Elif burda olsaydı dışarı falan çıkardık.Edalar çıkmış olabilir.Havada kötü sıkıldım.Yağmur yağar heralde.Belki dışarı çıkarım tek başıma.: ) Kitapçı falan gezerim.Dedikoducu Kız serisinin 3.kitabını alırım.Güzel fikir be sevdim.Sonra da eve gelir,ders çalışırım.Dün D&R'da Metallica'nın bi albümünü gördüm.Etiketinde 7 lira yazıyodu.İnanmadım,çalışana sordum.Adam gitti baktı evet 7 lira dedi sonra.Nasıı yaa?demişim farketmeden.Adamda güldü isterseniz daha fazla verebilirsiniz dedi.Almadım ama paramı bozdurmak istemedim.Yine denk gelir ya.Amaaan.Bilgisayarda limewire var gerek yok. : )
Saçlarımı kestirebilirim bu arada.Fazla uzadı.Kıyamıyorum ama saçımda ilk defa kırık gördüm.Canımı sıktı kırıklarım.Bu kaddar olsun hadi.Bide herkesin 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun. : )

Son olarak; Adam Lambert - Whataya want from me.

Hiç yorum yok: