18 Şubat 2010 Perşembe

yüzsüz yürek

Yüzsüz bi insanım ben.Alper'de öyle söyledi.Ne yüzsüzlüğümü gördünüz Allahsızlar!!!Ne diyorum ben ya.Coştum.Baya.
Yeşim ve Simge'yle konuşmak çok çok iyi geldi.Simge'yi çok özledim ya.2 senedir görmüyorum.Yeşim'de üçkağıtçılık yapmaz ve çiküftemi alır umarım.Ben rejimdeydim dimi?Eveeet.1-2 tane kurabiye soktum zaten rejimin içine.Büş yaparsa öyle olmaz,böyle olur.Nasıl?Müjganla konuşmayı özledim.Sonra herkesle dalga geçmeyi.Elif'e söyliyim yarın bikaç tane uğraşıcak adam bulalım.MAFYA gibi hissettim kendimi.Bi o kaldı zaten olmadığım.
Yarın matematik var lan.Ağğğ.Matematiği sevmediğimden değil.Hocanın içinin bayılmışlığı ve bizi de baymasından dolayı."Tabi canım." der durur gene.Test götiriyim.Çözerim.İnşallah.Allah Kerim.Subhaneke.Amin.
Bi Lacuna Coil bi Kenan Doğulu dinliyorum.İLGİNÇ.Zaten ben 44 kromozomluyum.Çok gelmiş birazını almışlar.Ne alakaysa.

Hiç yorum yok: