7 Şubat 2010 Pazar

Romantik Komedi

Sevgili cicişleer,
sonunda izledim filmi.Kaçırmadım yani bu sefer.Çok çok çok beğendim.Konusu çok basit ama oyunculuklar falan çok hoştu.Gürgen Özlü sahneler öldürdü zaten beni.Engin Altan Düzyatan'a aşık olduk Elifle.Çok tatlı herif yahu. =D Sinem Kobal'ın Nil'in şarkısıyla ettiği dans çok hoştu.Hayran kaldım.
Sinemadan sonra Elif hanımın dersi olduğu için ayrılmak durumunda kaldık.Eve geldim bende.Annemle gezdik.Sonunda aradığım pantolonlar ve üst beni bulduu.
Yarın okul var bide.Ama üzerime çöken tatil rehavetinden hala kurtulamadım.Yarın yine 10da 11de kalkıcakmışım gibi geliyo.Okul iyi,güzel de ilk 2 dersin kimya olduğunu düşününce naletler ediyorum.Neyse cicişler.Cicişler mutlu olmak zorundadır,mutlu olun!

2 yorum:

Ezgi dedi ki...

Bende bayıldım filme.Ama bence Cemal Hünal daha karizmatik.

bitter dedi ki...

Engin Cemali döver slhoşdgafgbıpdfgbldsfk