14 Şubat 2010 Pazar

bu elementin periyok cetveldeki yerini

14 Şubatmış bugün.Öyle dediler.Hava çok güzel,tam bahar havası.Her yer çok kalabalık.Ama biraz kapandı gibi,yağmur yağabilir yine.Eveet artık blogumdan hava durumlarını takip edebilirsiniz. :) Okuyan varsa tabi.
Elif'i çok özledim yine.Hafif mutsuzluk,bir parça sıkıntı var üstümde.Elif olunca geçiyo sanki hepsi,mutluyum onunla.Geç bulduğum dostum o benim,herşeyim.
Dersanede fazlasıyla vardı sevgililer günü muhabbeti.Aman yok sevgilinin olmaması en iyisi falan diyolar.Çok komik bence.Seni zorlamıyolar dimi?İstemiyosan çıkmazsın.Kafana silah dayamıyoruz,korkma. :)
Kitap okumuyorum bu ara.Okumalıyııım!Kitap kokusunu özledim.
Bloga fazla çocuksu yazdığımı farkettim.İçimdeki çocuk blogta konuşuyo sadece. :)
Bugün dersanedeki hocalar ygs-lys yi hatırlatıp durdu.2,5 sene var ama göz açıp kapayıncaya kadar geçicek,biliyorum.Film burda kopsun,gözlerimi açtığımda kendimi üniversitede buliyim.Hayat keşke bu kadar kolay olsa.
İçimdeki fotoğraf çekme isteği susmuyo hiç.Aşırı istiyorum.Öyle böyle değil.Ama olmicak.Üf.
Herşeyi bi kenara bırakıp o elementin periyodik cetveldeki yerini bulayım ben.
Three Days Grace - Lost İn You,tapabilirsin.

2 yorum:

# ege. dedi ki...

uzun zaman oldu he?
üç kitap bitirdim.az mı?ama kalındı.yine mi az?peki.

aslında çıkmayacaksın kimseyle dedikten sonra ilk talibe eveeet! diyenler..bence komik.çok var onlardan.

herşeyi bi kenara bırakalım da.
http://www.webelements.com
ingilizce olunca daha bi havalı sanki.insan bilimadamı hissediyo sanki kendini.

çok konuştum.

bitter dedi ki...

yeni başlayan biri için iyi bence :P
çincesi daha hoş be hacı.teknoloji dili (H) :D
gereksiz konuşmazsan çok konuşman problem değil benim için :D