26 Şubat 2010 Cuma

nöbetçi!

Oldum sonunda nöbetçi.Sonunda!Alpırla tebiki.Çok çok güzeldi,eğlendim yani ben.En başından anlatıcam.Kötülük.
Sabah gittim falan işte okula.Alpır gelmişti.Neyse.Defterleri dağıttık.Alpır taşıdı,masalara ben koydum.Koymadım,fırlattım."ŞILAK" sesi yükseldi,her koyuşumda.Pardon atışımda.Hatta 12lerden biri "YAVAŞ OL!" dedi.Bende sana mı sorcam,bas git demedim tebiki.Duymamazlıktan geldim.Büyüklük bende kalsın.Öğretmenlere bişey imzalattık falan.Server hoca Alpır'a taktı.Onun dersinde 4-5 kere girdik sanırım.Unutmaz hiç.Talebeler dersteyken müdür yardımcısı Zeki görev verdi bize,çalıştık.OKULUMUZ İÇİN.Tamam.Kastım.En en önemlisiiii!Alpır'ın PSPsini gördüm.Çok özendim!!!Bana ne zaman hediye edicek merak ediyorum,sürpriz olcak.DERMİŞİM.Alpır bey sağolsun bana Capri-sun ve browninin çikiletasından ısmarladı.Mezun olana kadar söyler artık.
Eliflerin 4 derslerininde boş geçmesi çok cizel oldu.Güzel olan herşey bugüne denk geldi sanırım.
X.Blogta X demiyim ya.Serhan abimiz yani.EVET!Artık abi.DERMİŞİM.Öğleden sonraki 2 dersede girmedi ve yok yazıldı.Nerden mi biliyorum.Nöbetçiydim,unuttun mu? (H)
Cizeldi yea.Yine olsa yine yaparım. :D
Öptüm.ŞAPŞUP.
Mert sana küsüm lan!

1 yorum:

bikedigördümsanki dedi ki...

ah !
dünya ikiye ayrılır:
PESEPEsi olan insanlar ve PESEPEsi olmayan insanlar.
ben olmayanlardanım.
=/