19 Şubat 2010 Cuma

mevsimler geçerken

Annemle Teoman şarkıları söylemek müthiş bi duygu.Onla coşmak,kopmak,eğlenmek.Kısaca onunla olan herşey çok güzel.
 Alper'in pspsinden bloga girmek için sabırsızlanıyorum.Pazar günü bulurum umarım.Onu bulucada wireless buluruz,umarım.
Mert OGÜ maçında 18 sayı atmış bu arada!Çok çok sevindim!Kimin hacotu falan dicem şimdi. :P
Eda'nın canı sıkkın.Ohan ayısı bi kızla çıkıyo çünkü.Hem de çok tipsiz bi kızla.Üff. :(
Mutsuz olmasın kimse,sinirleniyorum,kızıyorum,üzülüyorum.
Bugün Uğurcanla koridoru seke seke yürümemiz müthişti,süperdi.Canım kankim benim. :)
Bi şarkı var hani 'Mevsimler Geçerken'.Eda attığında dinlememiştim,çok meşhurdu o zamanlar.Bugün dinledim ve çok beğendim.Nakaratı çok hoş.Günün şarkısı bu işte.
Günün sözü ise şöyle;
Hayat,cinsel ilişki yoluyla bulaşan ölümcül bir hastalıktır.

Allah rahatlık versin,kardeeş.
NERDEN ESTİYSE.

Hiç yorum yok: