5 Şubat 2010 Cuma

rüya

Büş yine aptal aptal rüyalar görür!
Rüyam acayip garipti her zamanki gibi.Arabası bozulduğu için servisçi 2 tane taksiyle bizim evin önüne geliyodu.Arabanın içinde de servise ilk binen çocuk var.Ben yeni kalkmışım falan.Annem servisçiye beklemelerini söylüyo.Benim aceleyle giyinip,evden çıkmam lazım değil mi?Ama ben napıyorum?2 saat önceden kalkmış gibi üstümü giyip,yayıla yayıla kahvaltı yapıyorum.Servisçininde çıtı çıkmıyo.Neyse ben giyinip biniyorum taksiye.Bizim servisten bir sürü kişi ve ilkokuldan bir sürü arkadaşım toplanmış bi yere.Güya hepsiyle aynı servisteymişim.Ve benim yüzümden okula geç kalmışız.Film orda koptu,ben okuldaydım.Benim okullummuş orası da çok farklı ve karışıktı.Sınıflar karma olmuş.Ben Eda'yla aynı sınıftayım.Eda'yla aynı okulda bile değiliz!?Geçen sene çok samimi olduğum fakat şu an adını ağzıma dahi almak istemediğim bi arkadaşımla da aynı sınıftayız.Yanına gidip,konuşuyorum.O da ağlamaya başlayıp,biz ölümüne arkadaş değil miydik falan diyo.(Ölümüne arkadaşlık mı!?)Moralim çok bozuluyo kalkıyorum ordan.Sınıfımın yerini aramaya koyuluyorum.Yürürken arkamda 11lerden bi grup olduğunu farkediyorum.İçlerinde Serhan'da var.(Bu aralar aklımda değil ki hiç!?)Gülüp duruyolar falan,ben sinir oluyorum tabiki.Merdivenlerden aşağı inerken onun arkadaşı 2 çocuk bana bakıp gülüyolar.Sınıfa girip birileriyle konuşuyorum,sınıf çok kötü.Ama ben çok seviyorum.
Daha karışık şeylerde gördüm lakin hafızamdan tamamıyla silinmiş.
-Gündüz niyetine. =D

Hiç yorum yok: