17 Şubat 2010 Çarşamba

Restless Heart Syndrome

Aslında Alper'in ısrarına dayanamadığım için yazıyorum.
Çok garibim çok çok çok!Herşeyden sıkılıyorum yine.Bunalım dönemlerim başladı yani.Bir de diyete başladım.2 gündür okulda salata falan yiyorum,spor yapıyorum falan.Çünkü öküz gibiyim,kilolu olmak zor zanaat.Ne kilolusu ya şişko,bildiğin şişko!
xten nefret ediyorum,gerçekten.Bunları buraya yazmak zor benim için.Hoşlanıyorum aslında ondan,hatta 1,5 senedir gerizekalı gerizekalı seviyorum.Karşılıksız,koşulsuz...Ama sıkılıyo insan bi saatten sonra.Sıkılmak değil de bilmiyorum işte.Tarifsiz biraz.Hoşlandığım çocuklar oldu,evet.Ama kimseyi böyle sevmedim,böylesine bağlanmadım.Biliyorum salakça,biliyorum ailem bu tarz şeylerden hoşlanmıyo.Yaşıyorum yine de,istemesem de.Benim gibi çevremdekilerde sıkıldı bu durumdan.Sıkıcı.Bazen uzaklaştırabiliyorum ama bazen beynimin tam ortasında.Bakışı delip geçiyo sanki vücudumu.O bana baktığında hiçbir şey yok sanki dünyada.Herkes ölü.Sadece o ve ben varız.Dersin dünya yakışıklısından falan bahsediyorum.Salaklık işte,çocukluk,ergenlik şeysi.Amacım onla çıkmak da değil aslında ya da nefret etmek.Ne istediğimi bende bilmiyorum biraz.İçimdeki aptalca hisler bitse keşke.
Sadece x değil tek sorun.Sorun yok ama yaratmayı seviyorum sanırım.Yaratıcı bi insanım ya.Salaklık başa bela gerçekten.Hele olmicak şeylerin peşinden koşmak.Herşeye rağmen...
Anlamıyorum seni hiç,o kadar dengesizsin ki.
Durumum aynı başlıktaki gibi yani,hareketli kalp sendromu. :)

belki varsın belki yoksun...

Hiç yorum yok: