31 Ocak 2010 Pazar

be happy

Bugün mutluyum ne ilginç.Bu mutluluğum sebebi de: Kıyafet! Kübra ablamın hediyeleri acayip sevindirdi zaten.Bugün de aylardır birbirimizi bulamadığımız gömleğimi sonunda buldum.Aslında gömleği pek sevmezdim.Baya moda oldu,herkes giydi falan.Özendim işte. =P Kısaca mutluyum.

Dün de Avatar'ı izledim.Şu maluuum filmi.Güzel ama aşırı güzel değil bence.3 boyutlu izlesem etkisi farklı olurdu,eminim.Efektleri falan güzeldi ama konu olarak biraz basit geldi.Sherlock Holmes var bir de sırada.

Yarın bir başka kuzenime gidebilirim,umarım. =D 

Okuduğum kitap bitmek üzere 100 sayfası falan kaldı.Okudukça yanında mıydın be yazar,diyo insan ama yine de çok iyi kurgulanmış.Görevim,ödevim falan olmadığı halde hep ezberlemek istemişimdir padişahların sıralarını,öldürülen şehzadeleri.Bu kitaplar sayesinde daha kolay akılda kalıyo.Ezberlemek için hiç çaba sarfetmiyorum.Görende beni tmci falan sanıcak.Seviyorum tarihi baya bi.Dostta bir sürü kitap gördüm zaten.Moralim bozuldu.En ucuzu 28 lira olunca. :)

Kısaca böyle gidiyo işte.

Yeş'in yani hacıtımın blogunu ziyadesiyle beğendim.Ziyadesi ne demekse.Etkileniyorum anacım ben bu kitaplardan.Açlığın da etkisi var.

Tamam sustum!

Hiç yorum yok: