1 Ocak 2010 Cuma

yeni yılın ilk buluşmacası :)

Eveet,yeni yılın ilk buluşmasını Nalan,Dilara,Uğurcan ve ben gerçekleştirdik. :) Elifciğim kaplıcaya gittiğinden gelemedi maalesef.Ama yine de güzeldi.Başlangıçta her zamanki gibi tıkındık.Canım hamburgerimsi birşey istemedi,Dilara'da tutturdu Sbarro'dan menü alalım diye.Öyle yaptık bizde.Menü 3müş benimki. :) Başta bu küçük ben doymam falan dediysem de şiştim diyebilirim. :) Birde oranın formatı ne kadar ilginçmiş.Tepsi şu tarafta falan dedi kadın.Tabaklar kağıttan,plastik çatal-bıçak.Zaten bıçağı kırdım! :D Baya bi güldüler bana.Bende güldüm kendime gerçekten çok komikti halim.En sonunda kibarlığı bırakıp elimle yedim pizzamı. Sonra mağazaları gezdik,beğendiğim konvers 64e düşmüş çok sevindim.Ama ben alamam ve hemen biter. :/ Elif'e de çok güzel bir doğum günü hediyesi aldık,beğeniceğine eminim.Çıkışta langırt oynamaya gidicektik ama vazgeçtik.Nalan ayrıldı eve gitti,bizde dolana dolana ayrıldık.
Yılın ilk buluşması böyle güzeldi işte. :)

Hiç yorum yok: