8 Ocak 2010 Cuma

benim adım orman..

Çok çok sıkıldım.Herşey üstüme geliyo,herşey.Sınavlar arkadaşlar,okul,dersane.Herşey.Tm'ye mi geçsem diye düşünceler,not hesaplamaları.Tamam geçtim onları ama çok çabuk sıkılıyorum herşeyden ve herkesten.İnsanların aşırı yalaka ve yalancı olmasına uyuz oluyorum.Neden böylesiniz ya?2 dakika doğal olun,ölmezsiniz.
Elif sınavlar bitince bize gel dedi,belki doğum gününü sadece ikimiz kutlarız.Ne güzel olur. :)
Bu hafta zaten bir sürü sınava girdim,girmeye de devam edicem.:( 16 tane az buz değil,maalesef.
Ha bir de şu yalakalar ve yalancılar haricinde kendini çok beğenenler var ya,o kadar gülüyorum ki onlara.Ben şöyleyim,ben böyleyim.Allah akıl,fikir versin,ne diyim. :)
Alper,Mert ve ben Sezerle deli gibi uğraşıyoruz.Alınıyo ama alınmasın olur çünkü böyle.Onu geçtim,Elifle bir olup tüm okulla uğraşıyoruz nerdeyse.Adımız süper ikiliye çıktı.Çıkıversin be. (H)
Ya ben Serhan olayına noktayı koydum be!Ciddiyim bu sefer.Aşşırı ilginç hareketleri var,hiç hiç etkilemiyo beni artık.
Babama geçen bizim fransızcacının ne kadar abaza olduğunu söyledim.Abaza neymiş ağzına hiç yakışmıyo dedi.Ama ben o adam için daha düzgün bir tabir kullanamam maalesef.
Şu 15 tatilde gelsin artık be hacı.Kitap okumak,film izlemek istiyorum biraz.En önemlisi çok hızlı şekillenen hayatımı biraz olsun yavaşlatabilmek,kafa dinleyebilmek.
Herşeyden uzak,kendimle başbaşa kalabilsem biraz.
Sanıyorum ki hayatım boyunca bu rahatlığı ariycam.

Hiç yorum yok: