27 Ocak 2010 Çarşamba

Bu yazımı Eda'ya ithaf ediyorum.

Demiştim Eskeyfe falan gidicez diye.Şimdi uzun uzuun olanları anlatayım.Valiliğin önünde YeşMelEdaBüş olarak buluşup pastaneye gittik.Malum pastayı kuryemiz olan Mel taşıdı.Daha sonra Eskeyfe gittik.Son gelen bizdik sanırım.Çünkü herkes toplaşmıştı.Tabu falan oynadık.Sonra pasta üflemece,yemece falan.Sonra da fotoğraf çekinmece.72 fotoğrafın 1i bile düzgün değil. =D Ama İkizle fotoğraflarımız mükemmeldi bence.Entel havası vermeye çalıştık.Pek olmadı galiba. =P Entel olucaz kararlıyız.
Montlar baya bi karışmıştı.Yeş kürk bulup giymiş."Bu hayvan kimin?" diye bağırıyodu. =D Sahibi Gülnur'un kuzeniymiş,tanışmadım.Hem UGGli hem de KÜRKlü kız olarak kaldı aklımda. =D Eskeyften çıkıp çiğköfteciye gittik.Ben yemedim ve ayakta bekledim.Çiğköfteci abimiz 3 kere sandelye uzattı heralde.İnadım inat!Oturmicam!
Tekrar Esparka döndük.Pavır Fmin similatörü gelmiş,Tuçeler ona bindi.Biz yine YeşMelEdaBüş olarak lunaparka gittik.Kamikazeye binmemiştik hiç Yeşle.Göyaa binicektik.Ama kapalıydı. :( Salak gibi yürümüş olduk anca.Geri döndüğümüzde Tuçeler similatörden yeni çıkıyolardı.
"Ay kamikaze pek güzeldi." falan diyip artistlik yapmaktan geri kalmadık. (H)
Güzel bi gündü.
Eğlenceli falan.
5 senedir "İllallah!" dedirten insan;
iyi ki doğdun,iyi ki sevdirdin kendini. :)

Hiç yorum yok: