4 Mayıs 2011 Çarşamba

hiç okunmuyorum be

evet ya blogum okunmuyo bence eskisi gibi.üzüldüm bak.bu hafta bi garibim yahu.bambaşka bir bitterim.okuldan gelince film izliyorum,fizik çözüyorum falan.the social network ve the ugly truth filmlerini izledim.the social network iyiydi falan ama daha iyi bi son beklerdim.abartıldığı kadar iyi değildi bence.ama the ugly truth,türkçe çevirisiyle kadın aklı erkek aklı.kim çevirmişse artık.neyse izlediğim en iyi filmlerden biriydi.çok eğlendim ve erkeklerin kadınlarda dikkat ettiği her şeyi tüm çıplaklığıyla anlatmış diyebilirim.şiddetle tavsiye ederim yani.bunların dışında sonunda fizik hocamın ödevlerini yaptım.adam çok şaşırıcak valla.ben bile şaşırıyorum.
neyse.saçmasapan bi psikoloji içindeyim.pazartesi gecesi aklıma geldi,şimdiki gibi.kötü oldum baya,ağladım falan.o gittiğinden beri ilk defa böyle ağladım.bir şeyler karaladım bide.eskiden birinden hoşlandığım zaman unutmam daha kolay olurdu.çünkü onunla bir şeyler yaşamamış,bir şeyler paylaşmamış olurdum.ama şimdi.şimdi öyle değil işte.belki ilk diye belki de aman ne biliyim ya.eskiden yine ufacık bi umudum vardı ama şimdi öldü tamamen.geri gelmesi imkansız biliyorum.ama ben yine onunla ilgili bir şey duyduğumda heyecanlanıyorum,merak ediyorum.gurur duyuyorum kimi zaman.kıskanıyorum hala,kıskançlıktan geberiyorum hatta.onun başkasını sevdiğini biliyorum belki çıkıyolardır da.ve kötü oluyorum işte.düşündükçe bir şeyler eksiliyor sanki.üzülüyorum çok üzülüyorum.aklıma sürekli eskiler geliyo.keşke diyorum sadece keşke.alışamadım işte yokluğuna,onsuzluğa.ne olursa olsun,o nasıl biri olursa olsun.ne kadar saçma gelirdi böyle şeyler,insan yaşadıkça öğreniyormuş.her insan her olay bir tecrübe.böyle arada onunla ilgili şeyler geliyo aklıma.ve yazmak istiyorum rahatlamıyorum ama yazıyorum.ama hiç ağlamıyorum.ağladığım zamanlarda yazamıyorum.öyle şeyler işte.
bugün 12lerin fotoğraf çekimleri vardı.geçen seneki gibi değildi.ama bazı sınıfların cidden çok hoştu.seneye bende bu zamanlar elimde kep üstümde cüppe maşalı saçlarım makyajlı yüzümle dolanırım bahçede.bakalım zaman bizi nereye savurucak.daha dün çömüm derken.

hani bir gün özlersen,geri dönmek istersen,gel.hiç düşünme bir an bile bir bakışın yeter.

1 yorum:

Sazan dedi ki...

Benim mazeretim var amaaaa; taşındım, il değiştirdim, evleniyorum, yeni iş :)

Yaaaa :)