8 Mayıs 2010 Cumartesi

pırt

Sıkıldııııııııım.Fazlaca.Birazdan dersaneye gidicem.Yeni cicilerimle. *-*
Dünkü yazımdan sonra yemek yedim sonrada annemle alışverişe çıktık.LCWden koca bi poşet doldurdum.80 liramdan 6 liramı ne kaldı yaa.:( Değdi ama.:)
Eve gelincede msn,feyste okey falan işte.Klasik.
Sabah oldu,ben burdayım.
Kapadokya gezisinin konusu açıldı yine.Annem ve babam gitmemi çok istiyolar,arkadaşlarımda.Ama ben hiç istemiyorum nedense.Açıkçası bu geziyi hakedicek biri olduğumu düşünmüyorum.Bu yüzden gerek yok 150liralık geziye.Herkes gidiyo buralar bana emanet o yüzden. :P
Gezi 18-19 mayısta olucak.Bizim sınıftan 4 kişi mi ne gidiyo.Diğerleride 19 mayıs tatil pikniğe gidelim dediler.Gitmicem tabiki.Bu sınıfla hiçbir yere gitmem.Daha önceki sinema partilerine de katılmamıştım.Düşünmüyorum da.Çünkü bu sınıfta sevdiğim 3-5 kişi var.Gerisi umrumda değil.Geçen seneki 9-D olaydıı.
Bu arada kuzenim doğum yaptıı!Sonunda doğdu ya.Ama ben hala göremedim. :(
Perşembe sabahı doğmuş,dün haberim oldu.Bebek 2,5 kilo doğduğu için onu çıkarmalarına izin vermemişler. :( Umarım en kısa zamanda çıkar.Bizde görmeye gideriiz.:)
Önümüzdeki değil ondan sonraki Pazartesi de başka bir kuzenim askerden gelicek.Çok çabuk geçti 5 ay.Çok özledim onu yaa.Gelsin artık.Geçsin günler.
Hatta öyle bi geçsin ki okullar kapanmış falan olsun.
Sonra hemen üniversite gelsin.
Amaaan yaaaaa.Pırt.
Keti peri dinliyorum.Taktım yine waking up in vegas'a.
Haydin mucuuks bunu okuyana!

Hiç yorum yok: