30 Ocak 2010 Cumartesi

çoğ mutsuz!

Neden ve nasıl böyle olduğumu gerçekten anlamadım.Birden bire oldu.Sıkıntı,mutsuzluk bastı.Ders çalışmalıyım.Evet bunu tatil başından beri söylüyorum artık gerçekleştirmeliyim.Keşke gece 4te yattığım gibi sabah 8de 9da falan kalkabilsem.Okullar açılınca 6da nasıl kalkıcam,çok merak ediyorum.
Annemle kardeşim ev gezmesine gidince babama fotoğraf makinası bakmaya gidelim dedim.İşi varmış.Zaten istediğim çoğu şey olmuyo,bari bu olsaydı.Ama o da olmicak.
Gördüğüm rüyada çok saçmaydı.Rüyamda kuzenim Oğuz'u dövüyodum,anneme vurmuş göyaa.Efelendim uyanınca zaten.Bir de rüyamda Serhanla konuşuyodum.Tabi bu kısımlar anneme anlatılmadı. =P Ama çok güzeldi.Cici konuşuyodu benle msnde. =D Rüyaydı bitti,kendine gel Büş!
Bugün kuzenime gitmeyi planlamıştım.O da gerçekleşemedi,maalesef.2 yengem o evi doldurmuşken ben gidip napıcaktım ki?En iyisi kuzenim evde yalnızken gitmek.Elif'i ve Uğurcan'ı özledim fena halde.Uğurcan Bursa'ya gidicekti maça.Noldu acaba?
Bu arada deli gibi Scorpions,Blues Brothers falan dinliyorum.Museun albüm kapaklarına tapıcam zaten yakında.Scorpions diskografisi lazım bana ya. T_T

Mesela bu.
Neyse gittim ben.

Hiç yorum yok: