27 Ekim 2009 Salı

(:

Gitmicem yarın okula mokula kardeşim!Bedenci yürüyüşe bizi götürücekmişmiş,yarın prova yapıcakmışız bilmem ne ?! Çömleri götürsün.
Neyse efenim bu güzel tatilim boyunca ders çalışmayı,temizlik yapmayı düşünüyorum.
Bakalım ne kadar başarılı olabilicem.
Dilara ayarlayabilirse belki onlara gideriz.Eda,Mine,Mel sinemaya gidelim dediler ama onlar gitsin ben istemiyorum yea.
Bugün yine Diloş,Elif ve ben koptuk,her zamanki gibi.Bol bol dedikodu yaptık,her zamanki gibi.
Bir de bugün Diloşla benim din dersimiz vardı.Adam moral bozmaya birebir.Vicdan azabı çekiyorum resmen onun dersinden sonra.:D
Tarihte her zamanki gibi içimde sevinç fırtınaları koptu.Çok seviyorum Osmanlı'yı uleeen.
Zekicikte bugün sınıflarımızı gezmekteydi.Bende hemen atıldım:
-Hocam tatilde sınıflar ve tuvalet temizlenecek mi?Ne gibi tedbirler alıcaz okul olarak?
Adam duymamazlıktan geldi ve gitti. :D
Resmen duymamak istedi ya tip herif. :D
Çıkışta da yine küçük servis geldi,sıkış tepiş.
Ama daha samimi bi ortam vardı,tüm servis hocaları çekiştirdik.
Okul olarak dedikoducuyuz anacım.
Görüşmek dileğiylen.

Edit:X'i sadece girişte ve çıkışta gördüm,onun haricinde karşılaşmadık hiç.Ama çok mutluyum çünkü umrumda değil. (:
Elifinki sanırsak Gökçe'den ayrıldı,acıların çocuğu modunda. :D

Tamam tıp.

Hiç yorum yok: