24 Ekim 2009 Cumartesi

Salut!

Sizi Fransızcamı konuşturarak selamlıyorum artık. (H)

Pek birşey bilmiyorum ama baya sevdim ya.Feminen maskülen durumu var.Yani bazı kelimeleri erkekler farklı kadınlar farklı yazıyo.:D Komik ama öyle.:D
Bugün nasıldı mı?
Bugünde klasikti,monotondu,her zamanki gibiydi.
Dersane vardı işte.Matematikçi resmen bana taktı ama ben sevdim baya hocamı. :D
Çıkışta Eda'yı görmem çok güzel oldu. *-* Mine'yle test alıcaklarmış,bende gittim.İyi ki de gitmişim.Alperle Mert'i gördüm.Birde Xi,birde geçen seneki 10fenE tayfasını.Bowlinge gidicekmiş tayfamız+x.Konuşmalarını duyduumm. :D
Edacık Ohancık'ı gördü falan filan işte. :D Alper bey "maşalı saçlarımı" beğendi.
Eve geldiğimde,annem gelmişti.Çok mutlu oldum fekat ben geldikten 1 saat sonra benimle ilgilenebildi kendisi.Teyze hanımlarla görüşüyordu.
Böyle işte..
Bunlar haricinde yok ekşın bir şey.
Bunlar da çok "ekşın" ya ?!

Ha bu arada Osmanlı tarihiyle ilgili roman arıyorum.
Buldum gibi birkaç tane.

Tamam bitti haydin yallah!

Hiç yorum yok: