17 Ekim 2009 Cumartesi

monoton


Sınavdan bahsetmek istemiyorum çünkü baya bi kötü geçti.Dersane çıkışı Elif ve Nalanla buluştum.Yarın Diloş'un doğum günü hediye almak için.Dilara çok seçici biri,öyle herşeyi beğenmeyenlerden.Ama ben onun zevkini beğenirim her zaman.
Dolaştık baya.Kolye mi parfüm mü takı kutusu mu derken parfüm almaya karar verdik.Keşke dördümüzün fotoğrafı olsaydı,güzel bir çerçeve koyardık.Çok hoş olurdu.Ama maalesef yok.Diloş yüzünden. :D
Alezia aldık.Nalan pek beğenmedi ama Elifle ben beğenince tamamdır. :D
Bir de korsan kitap aldım ilk defa.Yanlış birşey biliyorum ama kitaplarda pahalı be anacım.
Elif Şafak-Aşk.
Benim okuduğum kitap var zaten bahsetmiştim.Annem için bu kitap.Bende okurum heralde.
Yarında Diloş'un doğum gününü kutlamak için buluşucaz sanırım,planlamadık ama.Hediyede bende,buluşamazsak okulda vericez Elifle.Nalan maalesef bu sene bizim okulda değil,yabancı dil seçtiğinden.
Böyle işte bugünde.

Hiç yorum yok: