9 Ekim 2009 Cuma

Opss!


Bloga yazmayı seviyorum sanırım ya.
Ama okul sebebiyle haftada 1 olabiliyor bu.
E o zaman napalım?Haydin başlayam.
Evet evet bu hafta ekşın bir olay,durum vs oldu mu?
-Sanıyorum ki hayır.
Elifle kopup durduk,bol bol dedikodu yaptık.
Servis çok eğlenceli bir de.
Ve ve ve kitap okumaya tekrardan başladım.
Safiye Sultan serisinin ilk kitabını okumaktayım hali hazırda.
Çok özlemişim kitap okumayı,e kitapta güzel olunca. :)

Yarın dershane var,ödevlerim var.
Yarın Aybükle buluşabilirim,pazar günü dersane çıkışı Nalan,Diloş ve Elif'in yanına akacaum.
Dördümüzü çok özledim..

Bugün serviste arkada yer kalmayınca çömlerin yanına oturdum. :D
Problem olan çömlerin yanına oturmam falan değil ama sohbetleri o kadar sıkıcı ki.
Yok şu kızı sana ayarlasak bilmem ne.Çöpçatan birliği olmuşlar ama içlerinden biri iyi baya.Hazaldı adı sanırım unuttum,onunla biraz sohbet ettik.
Sıkılınca ayağa kalktım ve arkadaki muhabbetlere tekrar dahil oldum.Benim ayağa kalkmamı çömlerin yanında oturmayı yediremem olduğunu düşünmüşler. :D
Durumu açıkladım bende,Alican'da hak verdi. :D
İyi yani servis. :D
Ama çömlerden biri bağıra bağıra konuşmuyo mu,sinir ediyo herkesi.
Mal bebe.
Söylemeyi unuttum.
9lardan biri Emir'i seviyomuş. :D
Ben demiştim bu çömler çıkmaya takık.
Ama kızı beğenmedi. :D
Bana ne uleeen.

Yine açım,hep açım.
açımaçsınaç!
Haydi gidem.

Hiç yorum yok: